MAXIMA DOO LUČANI

MAXIMA DOO LUČANI
4.4 zvezdica od 5 glasova

Kontakt informacije

Ekološke boje za zidove i fasade, lepkovi za drvo, stiropor, parket, pločice, dekorativni malteri

 

Fabrika boja MAXIMA osnovana je u Lučanima daleke 1990. godine. Proizvodnja i aktivno plasiranje MAXIMA proizvoda na tržište Srbije počelo je 1994. godine. Za poslednjih petnaest godina postojanja asortiman MAXIMA proizvoda neprestano raste a dosledan i precizno kontrolisan kvalitet proizvoda i usluga svakim danom sve više širi krug naših potrošača.

 

 

PROIZVODI

  • Prajmeri
  • Dekorativni malteri
  • Lepkovi za drvo i parket
  • Boje za unutrašnju upotrebu
  • Boje za spoljašnju upotrebu
  • Mase za izravnavanje i ispunu
  • Sredstva za toniranje i pomoćna sredstva
  • Lepkovi za stiropor
  • Lepkovi za keramičke i fasadne pločice

 

PSIHOLOGIJA BOJA

Još u davnim vremenima, već prilikom prvih arhitektonskih i građevinarskih poduhvata, kada je reč o svetovnoj gradnji, primećen je uticaj boja na psihologiju čoveka koji boravi u određenom prostoru.

Kao i zvuk, određene boje nam više odgovaraju ili u nama izazivaju željene afekte. Bilo da želimo da se opustimo ili da, naprotiv, naš život učinimo dinamičnijim i strastvenijim.

Kao i zvuci, boje reprezentuju određene elemente koji, na okupu, grade odraz svekolike harmonije. Zato je pravilan izbor boja za određeni prostor, ili određenu osobu koja u prostoru boravi, presudan aspekt stvaranja udobnog doma ili radnog prostora.

Kada je reč o čoveku, izbor boja nam koristi da sebe prikažemo u određenom svetlu ali, još važnije, da se i sami prijatnije osećamo u životnom ili radnom prostoru.

Da li i na koji način želimo da se opustimo, kakva boja je najprikladnija za spavaću sobu a kakva za kuhinju i trpezariju...?, samo su neka od pitanja koja postavljamo sebi pre nego što započnemo adaptaciju svog doma.

Boje doživljavamo drugačije ujutru, u podne i uveče. Boje menjaju svoje psihološke aspekte u odnosu na prirodnu prosvetljenost vašeg stana ali i u odnosu na postavku veštačkog osvetljenja.

Plava boja, u svojim različitim nijansama, podseća na nebo ali i more, dubinu prostora ali i osećanja, mudrost. To je boja uz koju se lako telesno i nervno opuštamo ali je idealna za kontemplaciju, razmišljanje, razvoj osećanja sigurnosti i zaštićenosti.

Zelena boja predstavlja postignut sklad između čoveka i prirode. Veoma je opuštajuća i uvek dobar izbor kada je reč o prostorijama za odmor ili spavanje.

Žuta boja je sinonim za vedrinu i optimizam. To je boja koja govori o mladosti, znatiželji, kreativnosti i spremnosti za improvizaciju.

Ljubičasta boja je boja snažnih osećanja, inteligencije i aktivnog uma. To je ženstvena, senzibilna boja ali istovremeno i veoma intimna.

Crvena boja predstavlja strast, ustreptalost čula i spremnost za razmenu emocija. Nema boljeg izbora boje ukoliko želite da pokažete svima svoju ljubav prema životu, energiju i vitalnost. Kada god osetite zamor ili slabost, vreme provedeno u prostoru okrečenom u crveno će vam povratiti energiju.

Narandžasta boja govori o vašoj potrebi za komunikacijom, drugim ljudima, kreativnosti i izraženoj duhovnosti.

Ružičasta boja je najčulnija od svih, ženstvena je i nežna ali podstiče želju za igrom, za aktivnim učestvovanjem u životu.

 

EKOLOGIJA

Proizvodi kompanije MAXIMA Lučani imaju karakter neškodljivosti po zdravlje čoveka i prirodne okoline. Ekološki aspekt, prisutan u celokupnoj paleti naših proizvoda još jedna je od karakteristika koju sa ponosom ističemo.

Međutim, ekološki aspekt čitave palete proizvoda ne počinje niti se završava konstatacijom o neškodljivosti: potrebno je preduzeti opsežne mere ispitivanja u laboratorijskim i strogo kontrolisanim uslovima, određivati stepen zaštite kroz skup agenasa i različitih elemenata, dostići nivo na kome je boja potpuno neškodljiva i za onoga koji je proizvodi, onoga koji je nanosi i najzad onoga ko živi, raste i razvija se u prostoru tretiranom MAXIMA bojama.

Čak ni tada nije kraj: otpadne materije i nusproizvodi procesa proizvodnje takođe moraju biti odlagani na propisane načine.

Sam sadržaj sastojaka koji je besprekorno neškodljiv u našim proizvodima samo je deo jednog složenog ekološkog lanca na koji treba da odgovori svaka društveno odgovorna firma.

Zbog toga je ekološki momenat samo jedan od delova ukupnog mozaika etičke i društvene odgovornosti koje negujemo u svim domenima poslovanja.

Zato naši potrošači prepoznaju sigurnost po njihovo zdravlje i nagrađuju ga poverenjem u MAXIMA proizvode.

KONTAKT

Dr Dragiše Mišovića 16,
Lučani, Srbija
Tel: +381 32 820 030

Milija Janković, Vlasnik

Tel: +381 63 8586 926

Dušan Janković, Direktor

Tel: +381 63 641 639

Srđan Janković, Direktor Marketinga

Tel: +381 63 405 112

 

DISTRIBUTIVNI CENTRI

Obrenovački drum 25, Beograd
Tel: +381 11 3551 366
Mob: +381 63 405 181
Mob: +381 63 405 585

Starine Novaka 7, Niš
Tel: +381 18 4262 693
Mob: +381 63 445 030

Mapa